søndag den 19. december 2010

Sæt kryds ud for krea-mor


Nusseklud til Svesken
Ja det er mig, det er nemlig lykkedes mig at sy hele 8 stykker stof sammen, til noget der kan underholde barnet, altså hvis hun synes, jeg er ligeså god som jeg selv synes. Jeg har lavet - tadaaa - en nusseklud. Ud af et par af Hr. Forstads gamle T-shirts, nogle stofrester og fine bånd. Jeg er udmærket tilfreds, men næste gang tror jeg nok lige, at jeg skal klippe firkanterne ud i helt samme størrelse i stedet for på slump. Det bedste af det hele er, at jeg ikke er helt afskrækket ved tanken om, det patchworktæppe jeg har købt ind til og de bolde og andre småting jeg drømmer om at lave.

5 kommentarer:

  1. Sejt! Den er fin! Ligner en pimpet version af de Snoozebaby-klude, som Øglen sværger til. Hvor gammel er svesken egentlig?

    SvarSlet
  2. Svesken er fra slutningen af august og har netop lært pincet-grebet, så hun kan godt holde fast i sin pimpede klud.

    SvarSlet
  3. Hey, sådan en hjemmelavet klud/fint stykke stof ;) (noget lignende i hvert fald) har min datter også, fyldt med sløjfer og snore osv, til at pille og bide i. Hun mistede dog hurtigt interessen for den, jeg tror at det var fordi den ikke gav modstand, når hun rykkede i den, i modsætning til snore og mærker på vores tøj. Dem elsker hun stadig at ligge og rykke/tykke i :o) Fin blog i øvrigt.

    SvarSlet
  4. og forresten, dejligt med andre der også har en masse intentioner og gode ideer til kreative ting, som (ligesom mig) ikke altid lige får gjort noget ved det ;)

    SvarSlet
  5. Den er så fin. tillykke med sejeren..:-) Fedt med alle de små mærker, for det er jo det sjoveste de små unger ved.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...