søndag den 26. december 2010

hvor er det skide kabel ...

... og hvorfor følger der ikke automatisk en stationcar med, når man drager hjem fra sygehuset med sin førstefødte.
Jeg er pakker let, og har gjort det, siden min far en gang blev meget imponeret over en pige fra min søsters klasse, der tog på studietur i en uge, med en slunken rygsæk. Jeg kan virkelig godt se det smarte i 1) ikke at pakke mere end man skal bruge, 2) ikke pakke mere end man kan bære. Derfor har jeg sjældent mere med end rent undertøj, tandbørste og så lidt ekstra t-shirts (altså alt efter hvor lang tid jeg skal være væk og om der er en vaskemaskine der, hvor jeg skal hen).
Men nu hvor jeg har Svesken med har jeg ca 4x så meget halløj med som jeg plejer, til hende og til mig selv, for hun gylper jo nok på mig, og selv jeg bare er i familiens skød, har jeg ikke lyst til at lugte af sur mælk. På trods af alt den ekstra oppakning, eller måske på grund af det, kan jeg ikke finde det kabel, som kan få fotos fra min tlf over i computeren (som i øvrigt er Hr. Forstands, fordi min egen i hvert fald ikke kunne klemmes ned nogen steder i vores oppakning). Derfor kan jeg ikke, endnu, viser jer et meget fint foto af noget, efter min opfattelse, temmelig sært julepynt.
Det famøse kabel


Fru. Forstad som er på vej til 4 dags jules-ædegilder

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...