torsdag den 16. december 2010

Skal se på en russisk superdiva

Billetterne købt efter lang ventetid på internettet og i telefonen
I dag skal jeg være finkulturel og i operaen og se La Boheme, en af mine venner synger et parti, og det er jo ret fedt, særligt når der er en eller anden russisk superdiva, der har hovedrollen. Jeg skal af sted med Hr. Forstad, min far og hans kæreste, det er dejligt alt sammen, det betyder dog at svesken skal passes ude for første gang. Det har moren lidt nerver over, ikke fordi jeg er bange for at Svesken skal lide overlast, jeg er ærligt talt noget bekymre for om jeg selv kan klare det.

Det her skriver politiken: http://ibyen.dk/scene/ECE1143789/diva-er-det-samme-som-zuperkendt/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...