lørdag den 25. december 2010

Juleeksil i barndomsland!

Jeg er for den næste uges tid flyttet, sammen med hele min lille familie, ind på mit barndomsværelse i mit barndomshjem. Det er hyggeligt, drønhyggeligt. Jeg befinder mig i en sær tidslomme, hvor alting er gået i stå, min far regerer og jeg er barnet (dette på trods af at jeg har både mand og eget barn med). Det er stadig sådan, at hvis man skrive noget på indkøbssedlen, dukker det på magisk vis op i køkkenet. Til gengæld skal man ikke regne med at kunne putte noget ned i indkøbsvognen spontant - impulskøb er bandlyst, men hvis man ca. 20 min inden turen går i Brugsen regne ud, at man har lyst til chokolade, derefter notere det på en lap papir, behøver man ikke engang at gå med for at få det.
Det er et lille stykke af lykkes.

Glædelig jul, fra barndomsland

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...