tirsdag den 21. december 2010

Om at kende en rigtig Ninja.

Jeg har lige tømt min telefon for fotos, og opdagede at der er en meget klar skillelinje, fra før jeg fødte Svesken og nu herefter. Inden jeg fødte hende, var der fotos af mosaiksten, Hr. Forstad, sjove ting i bybilledet og div andre børn. Efter jeg har født er der stort set kun blevet taget foto af hende, som i Svesken der sover, Svesken der smiler, Svesken der har vanter på, Svesken der kører i tog og Svesken der har lavet lort. Jeg havde ellers lovet mig selv ikke at blive sådan en mor med tunnelsyn, men kan godt set det ikke rigtigt at lykkedes. Som undskyldning kan jeg dig berette at langt de fleste af billederne kun er nået til Hr. Forstads telefon, fordi jeg ikke synes han skal gå glip af noget, bare fordi han skal opretholde vores levestandart, ved at gå på det der arbejde.
En vaskeægte ninja

Men telefonen indeholdt også et foto fra sidste års firmajulefrokost, hvor en fra kontoret har klædt sig ud som ninja, eller faktisk har han ikke bare klædt sig ud, han ER en ninja. Men det sorte bælte i ninja og en evne til at forklæde sig som en mørk skygge ved hjælp af noget så simpelt som en tærklæde. Her er det så godt nok mit noget turkise tørklæde han har på, så mørk skygge er måske så meget sagt, men ikke desto mindre er han en ninja, og jeg er stolt af at kende en sådan.

1 kommentar:

  1. Kæmpe pom pom'erne er købt i Carmen i Larsbjørnstræde i København.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...