tirsdag den 30. august 2011

Tvangsdating update

For ikke så længe siden overtog min indre Kirsten Giftekniv og jeg fik på den måde sat et par venners venner op på en tvangsdate. Eller altså de sagde ja til at mødes med hinanden, nu har jeg så fået en status på deres aften. Det synes jeg da egentlig lige jeg vil dele med jer. Status er at de første 2 timer var lidt akavede, de næste 2,5 timer var fantastiske (han har udtalt, at hvis man trak første halvdel fra, ville det have været den bedste date, han har været på) og at de nok skal mødes igen. Jeg er ret godt tilfreds, det var kun lidt pinligt og de synes tilsyneladende om hinanden. Jeg føler mig som universets frelser, tænk sig lige at kunne kringle den! Hurra for mig og for at de tude at give det en chance, og for at de stod første halvdel igennem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...