tirsdag den 5. maj 2015

Højdepunkter

- Da verdens bedste skraldemænd kom forbi i går, og lod Alfen trykke på knappen og hive i håndtaget på deres kæmpe store vogn.

- Da Hr. F i går spurtede til Gladsaxe, fem min i luk, efter 40 kg beton-sofabord. Hold kæft jeg føler mig voksen, når vi nu er sådan nogen med sofabord.

- Chokolade - immer.

- I morgens da vores egern kom tullende hen over fortovet og lige posede for os i 5 min. Det fortrak end ikke, da Alfen begejstret stormede imod det, men i stedet satte det sig i sikkerhed og kiggede dovet på os.

- Den fysioterapeut jeg pt. går hos. Han har muligvis, givet mig en øvelse, der kan få mine rygsmerter til at forsvinde. Vidste I, i øvrigt, at det betragtes som kroniske smerte, hvis de varer mere end 3 måneder?

- At alle spirerne over i vindueskarmen stadig er i live, selv om et par af dem har været ude i enkelte nærdødsoplevelser med grålige og hængende blade.

- Oh Land. Halleluja hvor er hun bare sød og dygtig. Jeg er også ret begejstret for hendes mand. Så hvis I sidder derude med en af de store poser med penge, skal jeg gerne overtage den og formøble den på et maleri.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...