tirsdag den 25. november 2014

Übercool

Det viser sig, at jeg er ret så køling. Ikke nok med at vi valgte ikke at få klippe Alfens hår, inden der skulle tages fotos nede i vuggeren. Så valgte vi også at se stor på konventionerne om nattøj den dag. Så nu skal han så hænge hjemme hos andre med retardo-hår og nattøj. Sandheden er at hverken klipning eller skjorte kunne have hjulpet, for han har selvfølgelig valgt at indtage det meget skeptiske udtryk. Faktisk ligner han en form for gangster, der er alt for vigtig til at være på det gruppefoto. Kønt er det ikke. Men det er dejligt med det billede, for vi kigger på det hver dag og snakker om, hvad de andre børn hedder.

Store til gengæld kører en helt anden stil på det gruppefoto, hun deltager i. Hun har valgt det friske 'jeg har et godt tilbud til dig'-look understreget af to ivrige fingre, der peger begejstret ud i luften. Alle de andre børn, ser lidt betuttede ud, og kun Svesken bedste veninde bidrage med en lille pegefinger også. Jeg gad godt vide, hvad den fotograf har sagt, for at få hende til at give den så meget gas med imødekommenheden. Jeg ved allerede nu, at hun har en stor fremtid som facer eller hos Biva.

Hvis I vil se det foto, ligger det her.

2 kommentarer:

  1. Hihi. Hun kunne sælge mig hvad som helst ♥.
    Men jeg er da pænt nysgerrig efter at se alfen med retardo-hår og gangster attitude :-) !

    SvarSlet
  2. Det er ligesom hjemme hos os, hvor de to små trutter de sidste to (!!) år lignede de vildeste gangstere, (i år ligner de mere nogle der sys det fotografering er noget værre hejs...) mens storemusen charmer den max. Stemmer iøvrigt i, i koret om billede af hår og pyjamas :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...