tirsdag den 16. september 2014

Cool eller knap så cool?

Hr. F har haft gang i Papa Coffuire og klippet Alfens pandehår. Vi har flere år træning i at klippe Sveskens ditto. Men hun har i modsætning til Alfen sådan lidt krøller over det hele, så lidt skævhed hist og her ses ikke så godt. Hr. F er ok til det med saksen og lillens pandehår er ret lige. Desværre synes jeg virkelig ikke ,at en halv gryde ligefrem klæder ungen. Faktisk synes jeg, at han ser lidt tilbagestående ud, på den søde måde selvfølgelig, men alligevel. Nu er det så sådan, at der skal tages fotos over i vuggeren i næste uge. Så jeg overvejer, om jeg er den cool mor, der sætter en ære i at ungen er sådan en lidt hjemmeklippet. Eller om jeg er den knap så cool mor, der lige svinger ham forbi en frisør nede ved torvet, så han kan få skarp sideskildningen inden, han skal hjem og hænge på alle mulige andres køleskabe.


5 kommentarer:

  1. Hvor er billedet? Jeg tror, jeg ville vurdere, om jeg ville tage til frisør, hvis han ikke skulle tages billede af. Hvis nej, ville jeg lade h

    SvarSlet
  2. Du er da den cool mor der hjemmeklipper ungerne - billeder eller ej:) Jeg klipper også selv ungerne og de klager ikke. Den store er 9år:)

    SvarSlet
  3. Du skal da lade det være. Tænk på, hvor meget I kommer til at grine af de vuggestuebilleder efterfølgende ;-)

    SvarSlet
  4. Ha ha :-D
    - hvilken frisør på torvet? Den jeg brugte længere nede mod Husum, kan ikke anbefales...og Isaac trænger virkelig også til en klipning...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...