fredag den 19. september 2014

Åh hvor jeg savner sutten

Ja nu er det sagt, jeg savner den fucking sut helt vildt. Altså ikke på den måde, at jeg lige trænger til et bab på den, men fordi Svesken, og dermed vi, mangler den helt vildt. ,Vi har SÅ mange konflikter, hun siger 'nej, Nej, NEJ!' til alting, hun har svært ved at falde i søvn og hun er opfarende og utrøstelig.

Jeg savner sutten til lige at tage toppen af alt det. Det er hæsligt, at hun skal have sådan en træls periode, det er hårdt for os og det er faktisk rigtig synd for hende. For den frustrede ulykkelighed hun lægger for dagen i øjeblikket, er bare ikke rigtig fed.
Jeg ved, at det muligvis har noget med alderen at gøre, men hold nu kæft, hvor er der meget vrede, bag alt hvad hun foretager sig.

I dag bare har hun nægtet at gøre noget som helst fremadrettet som at tage tøj eller sko på, og derfor kom hun i børnehaven uden jakke eller sko på, og der måtte jeg aflevere hende inde, selv om alle andre var ude. For hun ville bare ikke udenfor. Aftenen har ikke været meget anderledes, jeg måtte en halv karré rundt efter en flitsbue af en hystade, der ikke ville acceptere, at nu skulle vi ind.

Grundlæggende værdsætter jeg, at hun ikke er bange for at sige sin mening og tage konflikten. Men det ville altså være løgn, hvis jeg påstod, at jeg ikke lige kunne tænke mig en sut til at få lidt ro på en gang imellem.

Suk.

2 kommentarer:

  1. Haha, åh, den selvstændighed <3

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis bare den ikke var så skide sur den selvstændigheder.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...