torsdag den 31. maj 2012

Hit med pengene

Jeg tror jo på 'fake it till you male it'. Derfor har jeg i dag været ude og købe et habitsæt i håb om at komme til at se troværdig, voksen og lederagtig ud. Sagen er den, at jeg på mandag skal til et vigtigt møde, med nogen fra en styrelse og nogen fra en af de største fonde inden for mit felt. Hvis alt går vel skal de gerne sige ja til at kaste i omegnen af 7,5 mio i min retning. Det er jævnt angstprovokerende og jeg bliver megaskuffet, hvis de siger nej. Derfor har jeg nu købt noget tøj, så jeg på mandag kan forklæde mig som voksen og lade som om at jeg har styr på alt. Eller i hvert fald alt det, der har med mit projekt at gøre. I må gerne ønske mig held og lykke, jeg har brug for det.

5 kommentarer:

  1. Fingers mega crossed! Og man kan fake alt i habit!

    SvarSlet
  2. Det kommer til at gå kanin- og det er da ikke fake- bare lidt afstivning- hvorfor tror vi kvinder ofte at vi en dag bliver afsløret i ikke at kunne alt så godt som andre tilsyneladende tror.. vi faker bare for godt eller hva? :-)

    SvarSlet
  3. ikke kanin..kanon!!!!og iøvrigt hvor er det da et forældet udtryk!!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...