torsdag den 14. november 2013

Præmiemand

Ja, ham jeg har herhjemme er en sand præmiemand. Den bedste af de bedste og jeg er ret så heldig at have vundet ham over i livslotteriet.
Men fornylig var jeg så heldig at vinde en anden præmiemand. Det var over på Instagram, hvor @IbenErica udloddede gemalen i en time. Jeg vandt mand og hans BodySDS-evner. Så i sidste uge kastede jeg mit udslidte korpus på briksen og lod manden gøre sit for at få lidt balance i en morkrop, der godt kunne blive passet bedre på.

Hvis din tankegang er ligeså uartig som Hr.F's vil jeg lige understrege: Nej der er ikke noget joni-massage i BodySDS og det var på ingen måder frækt, at blive hevet i og rystet lidt og trykket let på. Til gengæld kunne han sådan et trick med at trykke på mine bekymringspunkter, der hvor alt sorg og frustration har lagret sig i kroppen, og vupti, så vandenede jeg høns. Det er åbenbart almindeligt at tude til sådan en bodySDS-behandling så der stod køkkentulle parat, og det føltes egenlig heller ikke grænseoveskridende bare forløsende.
Da jeg gik derfra, fik jeg at vide, at jeg muligvis kunne blive svimmel eller få hovedpine. 'Pyt' tænkte jeg, det kan da ikke blive særligt slemt. Da jeg vågnede dagen efter, havde jeg det som om jeg var styrte på cykel. Sådan tungt og uden at tage fra. Det er lettet nu men hold nu op, det giver stof til eftertanke, at sådan en time kan sidde i kroppen i mange dage efter.
Jeg vil bestemt overveje at vende tilbage og blive behandlet mere, men det må lige vente til vores hverdag ikke er überhektisk pga. tandfrembrud, huskøb og Roskildesyge.

3 kommentarer:

  1. Wow lyder spændende:) Mon det kan gøre noget for min sclerosekrop? Er ikke så go' til alternativt men det der lyder spændende. Tillykke med huset.

    http://hvisvindenvender.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Ja mon ikke det kan gøre noget godt for alle kroppe. jeg synes egenlig ikke, det er særligt alternativt. Vi er ikke ude i noget med planeternes stillinger eller irisanalyse. Mere massage af hele kroppen.

    SvarSlet
  3. Årh mand, jeg fik ikke deltaget, men er total misundelig på den præmie. Ved du hvor meget han tager for en omgang (ikke et lummert forslag, men en omgang massage)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...