mandag den 22. oktober 2012

Spaweekend

Hr. F og jeg har brugt weekenden på at fejre vores 3 års bryllupsdag på noget spa-palads i Jylland. Vi havde to overnatninger i vente samt noget parbehandling side om side. Der var Hästens senge, B&O tv* og virkelig mange mennesker iført hvid frotté fra top til tå. Vores aftenmåltider blev præsenteret, som var de medlemmer af den royale familie. Det hele var meget fornemt, og præcis som der stod på deres hjemmeside.
Men, for der kommer et men, måske vi bare ikke er sådan nogen der lige er målgruppen for spahotel. Hr. F måtte i hvertfald hanke gevaldigt op i sine nosser, da han til parbehandlingen blev masseret med sten, der dramatisk blev klikket sammen over ham, inden de blev lagt på. Jeg selv må lære at se bort fra andres skamrenovering af ellers dejlige huse, og vi begge er nok nød til at lade os imponere lidt mere af svinerilette, som vi i virkeligheden mindede uhørt meget om billigt dåsetun, både i kulør og konsistens, før at vi bruger så mange penge på den slags igen.

*i det mindste format længe set

6 kommentarer:

  1. Hehe, det lyder da som en fantastisk tur ;-)

    Måske er det en god idé at forventningsafstemme (som det så fint hedder..) inden I tager på tur igen, så I ved hvad I går ind til :-)

    SvarSlet
  2. Årh hvad. Par-frotté. Det lyder sgu hyggeligt. Håber alligevel ikke dåsetunen og jydekasserne var alt for dominerende.

    Inden vi beslutter om vi bygger til, så sender jeg dig nogle skitser så du kan vende tommelfingeren op eller ned inden ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har min e-mail, så du sender bare materiale, så skal jeg med glæde vejlede alt hvad jeg kan :-)

      Slet
  3. Men svinerilette smager meget bedre end dåsetun. Og jeg ved heller ikke hvad de har gjort ved den, hvis de ligefem har fået den til at ligne tun?!

    SvarSlet
    Svar
    1. jamen den var bare sært presset sammen og lyserød, men jeg ved ikke så meget om riletten, så det kan jo være at den skal se sådan ud.

      Slet
  4. svinerilette?! hahaha, findes der virkelig noget, der hedder sådan.. det lyder jo som sådan en.. lille omgang svineri..

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...