onsdag den 24. oktober 2012

Kærlighed

Det er nok graviditetshormonerne, der gør mig lidt blød. Men jeg går rundt i en lille pastelfarvet sky og føler mig som verdens heldigste dame. Ikke fordi jeg har vundet i lotto, som ellers ville være ret fedt, men fordi jeg kan mærker kærligheden fra alle omkring mig. Det er de små ting, som Svesken der krammer mig ekstra inden hun lægger sig til at sove eller Hr F der lige pumper min cykel og hænger sin hipsterlås på mit styr, så jeg kan beholde min citybike. Så ved jeg bare, at der er kærlighed nok. I dag har min far så toppet værket ved at droppe læbetræning, så han kunne lave boller i karry med bærtærter til dessert inden jeg skulle op i min seng, til den friske flonélpyjamas han havde købt til mig.
Jeg føler mig set og forstået, det er en super kliché, men det er nok fordi det er rigtigt.


Den anden py er til Hr.F

Fra telefonen!

2 kommentarer:

  1. Årh hvor lyder det dejligt!
    Men skummelt med læbetræningen, jeg forestiller mig fin far sidde og lave trutmund. (Ja ja, inderst inde ved jeg at du måske mente løbetræning).
    Troede ellers at jeg så jer i IKEA i sidste uge. Der var en mini kopi af Svesken...

    SvarSlet
  2. Det er da totalt dyller. Matchende pyjamaser. Hvor sødt. Ham far har vist en masse talenter :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...