søndag den 14. februar 2016

10 ting #1

Siden sidst har vi:

- Holdt fastelavn med de andre familie fra vejen. Jeg dumpede hårdt som mommy of the year, da jeg lagde alkohol i voksentønden, glemte at tage fotos af børnene og klædte mig ud som Hitler. Han var den eneste udklædning jeg kunne klare med eyeliner.

- Sagt farvel til farmor. Hun er nu flyttet ud af TV-stuen og over i sin egen lejlighed i Forstaden.

- Flyttet romaskinen op i stuen i håb om at blive mere fit og en anelse slankere begge to.

- Sort set ikke set hinanden, fordi der har stået kurser og arbejde i store mængder på menuen. 'Når min mor kommer hjem, så er min far lige gået. Når min far kommer hjem så sover min mor.

- Planlagt en 3 års fødselsdag. Alfen bliver 3 på lørdag, det eneste han ønsker sig er en racebilbane og alt med fjernstyringer. plus ALT med spiderman og lynet macqueen.

- Købt kaktusser. Jeg ved ikke om jeg har lyst til at have dem, de er frygtelig feng shui. Men de er jo også fantastisk moderne og hvem vil ikke gerne være moderne.

- Været syge på skift. Mest mig og ællingerne, og ikke noget alvorligt bare virkelig meget hoste, af den slags, der fortsætter om natten.

- Bygget store togbaner. Jeg elsker virkelig vores togbaner, men jeg drømme stadig om flere skinner og ringremisen.

- Binge set serie Drop Dead Diva. Ok det er kun mig, og jeg har kun igennem de første to sæsoner. Jeg ville ønske jeg kunne sige, at det var en virkelig god serie, som man bliver klogere og dybt berørt af. Men det er mest af alt en meget lang udgave 'Legally Blond' og 'Just like heaven'. Men når man nu elsker den slags, så er det jo ret dejligt med en helt serie med mange sæsoner i.

- Brug hele dagen i dag på at sove på skift. Fordi der har været underskud af søvn i de sidste mage uger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...