søndag den 10. januar 2016

10 tegn på at jeg er ved at blive voksen

# Når jeg kigger ud på snevejret og overvejer, om det er ved at være på tide at købe en vejrstation.

# Når jeg er begyndt at kunne lide porre. Helst blancerede og søbet ind i en sennepsvinegrette.

# Når mine blå mærker er lang tid om at forsvinde. Det er muligvis bare et tegn på, at jeg er ved at blive gammel.

# Når jeg spiser alle de forskelleige slags i Brigde blanding (der er vel ingen, der spiser rosinerne med chokolade?).

# ... og jeg drømmer om at gå til brigde med Hr. F.

# Når jeg muligvis har opgivet mine årelange forsagelse af blomster indenfor og har i skrivende stund to amaryllis stående i vindueskarmen.

# Når der er kommet gardiner op i min stue.

# Når jeg er gift med en der laver simrermad, marinader og gastrik.

# Når jeg stiller mine sko på skohylden og hænger min jakke på bøjle, når jeg kommer hjem.

# Når jeg er blevet nærig med min seng. Da jeg var ung, måtte man gerne sove (sove!) i den, hvis man var min ven/veninde/bekendt eller flink. Nu gider jeg kun at have Hr. F der.

Jeg ser sådan på det, at jeg ikke kan være helt voksen endnu, eftersom jeg har skamhørt Justin Biebers Purpose de sidste mange uger, og brugt store dele af weekenden på at gennemgå youtube efter videoer og interviews med ham. Så snakker vi ikke om, at jeg er bekymret for hans velbefindende på mormåden.

2 kommentarer:

  1. Hit med choko-rosinerne - dem og lakridspindende er mine favoritter!

    - Anne, 25, porre-fan og skabspensionist.

    www.venterpaavin.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Jeg lover dig, at chokoladerosinerne er dine. Hvis du kan nå at spise dem inden mindsten her i huset opdager dem, han er verdens hurtigste sukkerninja.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...