søndag den 11. januar 2015

Elvis & Elsa

I torsdags var det Elvis fødselsdag. Han ville være blevet 80 år, og et par af mine veninde, var så søde at lufte mig lidt. Vi smuttede forbi biografen, hvor der var særforvisning af That's the way it is (som også bliver vist på DR2). Vi trak gennemsnitsalderen gevaldigt ned, sammen med pæn mand, med stort skæg og sin mor på armen*, var vi vist de eneste under 60. Filmen var god, Elvis var fortryllende og vi kunne konstatere, at det grå guld ikke havde taget festblæren med. Aldrig har SÅ mange skulle på toilettet under en film på sølle 1,5 time.

Weekenden har ellers bud på et nyt TV, som desværre kom med revne i skærmen og den ene funktion at kunne sige en temmelig enerverende summelyd. Vi havde ellers glædet os til at kunne se Ramasjang på noget, der lige er en my større end de 13" Hr. F's computer kan præstere. 
Sammen med Tv'et kom også et nyt og gigantisk køleskab. Hr. F har lirket det ind på plads i dag med hjælp af Alfen, der gerne deltager i alt med værktøj. Det bliver for vildt, at have plads til mere end en lister mælk og en pakke kød, og jeg personligt, har ret meget optur over grønsagsskuffer i flere etager.

Lørdag kom Svenskens bedste veninde på besøg og her oplevede vi Elsa-figthen. Begge trunter er store fan af Elsa, begge er udstyrert med isblå kjoler og lyst hår. Det krævede lige 20 minutters hyl, inden vi fik etablerede fælles grund for, at der trods alt kan være to Elsa på samme matrikel. Og at vi i øvrigt ikke kan bestemme, hvilket tøj vores gæster har på. 
Elsa er faktisk så stor over i børnere, at Svesken i fredags til legetøjsdag spurgte en af goggerne 'hvaffor-noget Elsa hun havde med'.

Hvis du i øvrigt vil vide hvad Frost i virkeligheden handler om, kan jeg anbefale dig at klikke over på Honest trailers på youtube. Jeg synes i hvert fald det er morsomt.

*Ja hvis du kender ham, så vil jeg gerne bede om et tlf nr. til min veninde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...