mandag den 18. august 2014

Ude af sync

Jeg har forsøgt at kæmpe mig igennem vasketøjsbunkerne, det går ikke så godt. Jeg bilder mig ind, at det primært handler om, at vi alle samme har vores tøj i 8 skuffer i alt. Men det handler vist om noget større end det. Under alle omstændigheder er det deprimerende, ikke bare fordi det går langsom og er verdens største sisyfosarbejde men også fordi, jeg har oplevelsen af kun at have tøj til mine børn der ikke er sæson. Hele sommeren har jeg rodet rundt efter korte bukser og korte ærmer, og nu hvor vejret har besluttet sig for at være køligt, kan jeg ikke finde noget som helst langt.

På samme måde er det med den lyserøde farve på Sveskens værelse. Hun har længe insisteret på, at det hele skulle være lyserødt og min lettelse var stor, da hun helt af sig selv valgte en cyklamenfarve (som jo faktisk er min yndlings). Ca. Ligeså træls var det at opdage, at farvekortet ikke stemmer særligt godt overens med den kulør, der rent faktisk kom på væggene.

Inde på arbejde halser jeg også efter de deadlines, der står i min kalender. Selvom jeg virkelig arbejder alt hvad jeg kan, så popper der hele tiden nye småting op, der skal laves, og ting der er større end forudset og så videre ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...