torsdag den 1. maj 2014

Et andet hoved tak

Hele familien Forstad skal til frisøren i weekenden. Alfen skal have klippet sit babyhår af, Svesken skal studses og Hr. F skal have tæmmet lokkerne, så hans hovedform igen kan ligne noget, der hører til på et menneske.

Jeg skal også klippes og mit hår er i øjeblikket onde i en fase, hvor det klasker og bliver fedtet i det øjeblik, jeg er ude af badet.
Den slags giver altid anledning til, at have lyst til at gøre drastisk. Det kunne være pandehår, en permanent eller kort hår. Åh hvem der bare kunne bære kort hår. Sådan en skarp og uimponeret power frits.
Desværre er jeg udstyret med små øjne, kødfuld næse og et solidt kæbeparti med en blød dobbelthage under. Det i sig selv ikke giver voldsom feminin fremtoning. Kombineret med min ikke eksisterende brug af make up, er vi vist ude i noget der efterlader mig med temmeligt mandhaftigt udtryk, der nok ikke passer til mit romantiske selvbillede.

Er der nogen der ved, hvor man kan købe et hoved, der passer til fikst kort hår og en vilje til daglig make up?



- Fra telefonen!

4 kommentarer:

  1. Høhø.
    Ved det ikke.
    Men jeg er vild med Keylah (Dainty Squid) og stemmer på, at du gør hendes hår efter. Så er den daglige makeup også overflødig i mine øjne ;-).

    http://www.thedaintysquid.com/2014/04/hello-again-green.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror måske lige at sådan en flot kraftig farve, kræver at man har sit hår som hobby. Det er ikke lige der jeg er.

      Men tak for link til super fin blog.

      Slet
    2. Ja, ok... jeg ser hvad du mener.
      Men jeg tænker at 'grønt' hår alligevel må være en lettere operation end 'nyt hoved' ;-).

      Det lykkedes mig for resten ikke at skaffe servietten i dag. Jeg intensiverer jagten i næste uge :-) !

      Slet
  2. Haha - hvis du finder sådan et sted der sælger vilje til det med makeup må du gerne give lyd. Måske burde jeg investere.

    - Kit

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...