mandag den 21. april 2014

Påsken susede afsted og jeg havde for travlt til at blogge. Selv mit instafeed blev forsømt (lidt).

Der er sket en masse de sidste mange dage, og det her indlæg kunne handle om:
- de tre buske vi fik slået ihjel i haven og de tre stubbe vi brugte en forfærdelig masse kræfter på at grave op.
- de træstubbe den gamle ejer har efterladt og som også skal graves op, eller stubfræses.
- alt det tapet Hr. F har hevet ned af væggene.
- Alfen som har tynd mave og derfor skider uafbrudt, også om natten.
- Svesken der nu kun bruger sut til at sove med, og som de tre sidste dage har eksperimenteret med underbukser i stedet for ble.
- morfar som har været på besøg en masse dage for at hjælpe lidt med istandsættelsen. (Han er ikke sådan en rigtig handy far, så det var ikke tapet- og spartelmasserne han hjælp med. Til gengæld glide garagedøren lettere nu, støvsugerslangen kan hænges op og alle lagereoler i kælderen er samlet. Ungerne har nydt han var her og der er blevet læst bøger og drukket imaginær kaffe i stride strømme.)
- Oma som er så heldig at have påskeharen boende.
- Omas traditionelle påskefrokost med blinis, stenbidderogn og solæg.
- hvor meget jeg elsker at være haveejer, og hvor meget jeg ønsker mig et drivhus.

Men faktisk skal det her indlæg handle om den crosstrainer, der er flyttet ind i kælderen.
Hr. F har købt en romaskine og stillet den i hobbyrummet. Han er ret sej til at ro og hygger sig gevaldigt med at flå i det spinkle håndtag. Jeg er ikke videre interesseret i stærk brystmuskulatur, men har forhåbninger om en bedre kondition og lidt færre kilo generelt. Begejstringen ville derfor ingen ende tage, da jeg mødte en crosstrainer i byttecentralen på genbrugspladsen.
Ret fed deal at aflevere giftig busk og få en motionsmaskine med hjem i stedet. Manden i den blå kedeldragt kunne berette, at dem der havde stillet maskinen, sagde at den duede fint bortset fra noget med displayet. Det er ikke mit indtryk, at den er blevet brugt vildt meget. I hvertfald var der stadig gavepapir i bunden af den, da vi flyttede den ind ved siden at romaskinen.
Jeg kan ikke finde ud af at tænde displayet, hvilket gør, at jeg ikke kan indstille dyret. Alligevel har jeg pisket rundt på den i en lille halv time. Til min egen store tilfredshed selvfølgelig. Jeg kunne godt tænke mig lige en tand mere belastning og måske en kalorietæller eller noget i den stil. Men grundlægger er jeg ret tilfreds med at have hjemmefitness. Jeg kan jo altid investere i en med de ønskede funktioner, hvis jeg bliver grebet af det og genbrugsudgaven ikke kan fikses.



- Fra telefonen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...