mandag den 24. marts 2014

Trendy toast

Der findes damer her i blogland, der er virkelig gode til at opdage trends for alle andre. Jeg er ikke en af dem. Men jeg har netop hørt mit elskede 'This American Life' og lært er toast er det nye sort. Helt bestemt kanel-toast er det nye sort (altså sådan som cupcakes og popcakes var for et par år siden).

Det er godt for mig. Min tålmodighed med fondant - som jeg på mange måde synes, er modellervoks for voksne - rækker ikke til meget andet end at skrabe det af den kage, jeg får serveret. Altså efter at have beundret teknikken, naturligvis.

Men toast, det er da til at overskue. Vi snakker skærer brød, riste brød og muligvis noget med smør.

Jeg tænker, at dagens idé må være at åbne en toastbod, banke den op og så sælge den, mens toast er på toppen. Hvad siger du?

Skulle I sidde derude og tænker, at jeg er gået fra forstanden, kan jeg kun opfordre jer til at google: Trendy Toast

4 kommentarer:

  1. Altså, jeg siger, at det er T, du skal overtale. Toast kan godt blive det nye kage og han har allerede fundet et lokale..

    SvarSlet
  2. Toast har aldrig været ude.

    SvarSlet
  3. Jeg elsker toast. Både det ristede og den med ost. Jeg er enig med Fez - det har aldrig været ude.

    SvarSlet
  4. Jeg kommer sgu gerne og køber en toast. Især hvis der er rå løg sennep i også - en deluxe til tømmermændene om man vil.

    - Anne

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...