torsdag den 9. januar 2014

En god stime

Ja, hvis man kan kalde 3 gode nætter for en god stime, så har vil  lige haft en. Alfen er færdig med at gro tænder i denne omgang, og det gav omgående effekt. Det føles helt vildt at gå fra at svinge mellem at være træt og meget træt. Til at svinge imellem træt og næsten ikke træt.

Desværre kom jeg til at prale over på Insta i går om, at det hel gik derudad og at baby sover godt, når han endelig går i seng. Idag er jeg meget træt. Begge børn har nemlig roteret i et væk, og min krop lader mig vide, at jeg har sovet i noget, der mest af alt minder om en vaskehal.

Det er bare ikke særligt fordrene for alle januarintentionerne, at det ikke går bedre med det søvn. Jeg synes, det er meget svært, at skrue sukkerindtaget ned på et fornuftigt niveau, når jeg er så træt. Jeg har ikke viljestyrke nok til både at være træt og lækkersulten.
Det går heldigvis rimelig ok med at lave øvelser. Sebrina er sådan en lille sportsej en, og hun lagde det her indlæg op inden jul. Jeg synes nærmest, det er en fest, at ligge hjemme på stuegulvet og lave flad mave og stor nummi. Altså ikke fordi jeg lige er stærk nok til at fuldføre videoerne. Men jeg træner alligevel efter princippet mange bække små, og så laver jeg bare de af øvelserne, jeg kan.

... Fik jeg sagt at der er 48 dage til vi skal flytte?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...