torsdag den 9. august 2012

Legehusdrømme

Vi har brugt en stor del af sommeren nede i vores dejlige have sammen med vores dejlige naboer. Der har været hjemmelavede ispinde, sæbebobler, gyngeture, opsamling af æbler, dasen på tæppe, grill, gæster og jeg skal komme efter dig.
Jeg har også haft god tid til at sidde i vores legehus og drømme om, at det lige blev fikset op, på den der tjekkede måde alle andre i blogland har gjort med deres. I ved godt, hvad jeg mener: lidt med pastel, en enkel amagerhylder i neon og noget fresh voksdug. Da drømmene var længst, var jeg endda ude i noget med et anneks til legehuset. Mere realistisk lagde jeg et lille budget og kiggede efter noget grej på nettet.
Men så kom jeg til at kigge på dem der faktisk bruger vores legehus. Det er alle ungerne her i opgangen. Det er pt 6 stks i alderen 1 til 8 år, og de virker temmelig ligeglade med, om der er møbler der matcher eller afstillingsplads. De er derimod temmelig meget mere opdaget af at bage mudderkage, laver jordcola og hente sandkasse ind på gulvet. Min fantasi stoppede ligesom der, for jeg ved godt, at jeg ville få lyst til at kører dukkehuset legehuset over med en fugtig klud hele tiden, eller give de sagesløse unger et udekøkken til deres mudderkager, så der ikke kommer smat på alle pastellerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...