tirsdag den 13. september 2011

Skuffer

Alt det her rod, skulle gerne forsvinde ned i en skuffe inden længe.


Vi skal have gæster til flæsk på torsdag, og da vi skal passe overboens børn i morgen aften, er oprydningen gået i gang nu. Vi bor tre personer på 55 m2. Det i sig selv er ikke noget problem, men det er oprydningsmæssigt ret problematisk, at mindst en af beboerne (jeg siger ikke hvem) er kvartalshorder.
Jeg synes selv, jeg er god og effektiv når jeg rydder op. Hr. F mener vist nok, at jeg bare har et helt tåbeligt forhold til skuffer og skabe. Han har da også ret i at alle vores skuffer og skabe er svære at lukke og ikke mindst livsfarlige at åbne, når jeg har ryddet op. Men helt ærligt så er jeg bare ikke i besiddelse af orden-i-skuffer-neurosen, den må han have for sig selv, mens jeg så taler med mig selv og min alle-viskestykker-og-håndklæder-skal-hænges-op-efter-brug-neurose.


- Fra telefonen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...