søndag den 22. juli 2012

Teenagere i huset

Min søde svoger* og hans kæreste har passet vores lejlighed, mens vi har været i Prag. De er fra Fyn, og synes Forstaden er en slags København, så de blev vildt glade for at kunne låne vores crip. De har fulgt formaningerne om ikke at ryge indendørs (men så har de smidt skodderne ud fra altanen lige ned foran hoveddøren), puffet alle vores puder i sofaen og stillet beskidt service i opvaskeren. Men egenlig ville jeg være blevet gladere, hvis de lige havde haft åndsnærværelse nok til at tømme den for rent først. Men det er teenager x 2, så alt i alt er vi ret tilfredse med, at der ikke er blevet holdt abefest, smadret noget eller uidentificerbare pletter på sofaen.

Måske jeg også bare skal stoppe piben ind, det er i dag lykkes med at få noget, der minder om en let forstuvning ved at smide skraldespandsstativet ned over min str 41. For herefter at undre mig over hvordan den pludselig smerte er opstået.

*Hr. F's store lillebror

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...