mandag den 23. marts 2015

Store pige

I går annoncerede Svesken at hun gerne ville sove i sin egen seng. Det har hun gjort før, for derefter at fortryde og komme loppende ind i en af de store senge. Men hun lagde sig til at sove, og har sovet der helt selv hele natten. Det er temmelig store sager i en dedikeret samsovningsfamilie, at det ene barn pludselig er klar til at sove selv. Altså vi havde jo håbet på at hun ville være klar på et tidspunkt og det er ikke uden grund at hun har sin egen seng, men det er alligevel lidt vildt, at hun tog hele første nat uden at ende under en varm dyne et andet sted.

Nu ligger hun på sit eget værelse igen sammen med alle bamserne, der sikre at hun bedre kan sove. Det går ikke helt så nemt med at falde i søvn i dag, men vi håber, at hun kan finde roen. Hun har fået en bog til at kigge lidt i og så må vi se om det er nok.

Jeg synes, hun bliver meget stor lige pludselig. Heldigvis er hun ikke større end, at hun klipper 'æggebreve og lægger bord.

Vi øver også i at cykle på vejen, sådan at hun selv kan over til børnehaven efter sommerferien. Jeg synes nemlig, at traileren er rigtig tung med to store børn i og min ryg har det ikke så godt. Derfor skal jeg også tage mig gevaldigt sammen og suse på til pole dance om et øjeblik. Så jeg kan styrke kadaveret og forbrænder nogle af de dejlige hot dogs-kaloriere, jeg fik hevet inden bords til året først kød på grill hos genboen. De havde købt voksen-ketchup med jalapenos i, det er gode sager kan jeg afsløre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...