onsdag den 12. september 2012

schyyy jeg ruger

Den opmærksomme, og uopmærksomme, læser har helt sikkert bemærket, at der er meget stille her på bloggen.

Det er ikke fordi jeg sur, syg eller noget farligt. Jeg er såmen bare gravid, og det er åbenbart så krævende for mit stakkels kadaver at udruge et andet menneske, at der ikke også er energi til sammenhængende tanker, eller noget så krævende så hele blogindlæg.
Men altså jeg er her endnu, og læser med hos jer andre, når jeg altså ikke lige er ved at spise eller sove.

Hvis der skulle sidde nogen og savne mig forfærdenligt, så kan jeg findes på twitter, instagram og wordfeud som FruForstad.


6 kommentarer:

  1. Tillykke med omstændighederne:-) Ja det kræver sin krop at ruge... måske er det godt at man har 9 måneder med manglende søvn, træthed og andre fysiske strabadser- så bliver det lidt nemmere når babyen kommer og man kan glæde sig over at den sover lidt af og til uden for ens egen krop! Jeg troede min email var nem at finde på min profil- men det må jeg da lige gøre noget ved :-)Bord og bænke sæt har en anden "frue" afhentet til ungernes legehus:-)da jeg først havde besluttet at give det væk gratis så var der en der ville købe det :-)

    SvarSlet
  2. WEEHEEE! Endelig er det officielt i blogland! Endnu engang stort tilykke og så håber jeg faktisk, at du snart får lidt overskud igen, så det ikke skal være en lang tur op af bakke før du har den lille ny i armene :) Og tillykke til Svesken med sin kommende status som storesøster.
    Kh Rikke

    SvarSlet
  3. Iiih! Iih! Iiiiiih! (indsæt selv flere begejstrede hvin efter behov) Håber du er ved at være så langt henne at den der forbandede sult/kvalme/træthed/you-name-it snart begynder at fortage dig :)

    SvarSlet
  4. Tillykke tillykke - det bliver herligt at følge jer!

    SvarSlet
  5. Juhuuuu - så gik du over-cover :-) Stort tillykke endnu engang. Og hey - sig lige til, når I ved, hvad det er for en, I ruger på ikke? Man ER vel nysgerrig :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...