onsdag den 25. maj 2011

Latterlig lattergas

For noget tid siden opdagende jeg, at jeg lider af tandlægeskræk. Det gør jo at jeg ikke ligefrem higer efter at komme til tandlægen, men jeg ved godt at jeg nød til det. Jeg skal for helvede have lavet det hul. Derfor har jeg i dag ringet til min tandlæge for at forhøre mig mht mulighederne for at få Hr. F med til at holde i hånden og at få et ordenligt los lattergas. Hr. F kunne sagtnes komme med, men lattergas er åbenbart håbløst umoderne. Jeg kan få en pille, som gør mig lidt slatten på forhånd. Men helt ærlig en pille kan jo ikke sættes op i dose, når panikken sætter ind. Derfor har jeg brugt noget af dagen på at lede efter en tandlæge, der faktisk kan tilbyde lattergas. I følge tandlægeguiden (ja sådan en findes der) er den eneste tandlæge inden Aarhus, der tilbyder lattergas i Bogense. Det er alligevel også pænt langt at tage til Nordfyn for at blive gasset. Så plaese fortæl om en tandlæge i Københavnsområdet, der kan få mit hul fikset uden jeg skal ud i noget fuld narkose.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...