søndag den 15. maj 2011

Kvartals-horder.

I den her bunke er: original japansk æske, tre lillae æsker
 fyldt med crepepapir, to papirstjerner, bingospil
tom skoæske - jeg ville have blogget om, akrylskrin og
noget gave fra min søster.


I perioder af mit liv lever jeg meget minimalisktisk. Der var eks. den gang i mine teenageår, hvor der ikke var andet på mit værelse end den madras jeg sov på og mit tv. Min søster nægtede at besøge mig, hun synes det var for fængsels-agtigt. Så var der alle de år, hvor hele mit liv var stuvet ind på 15 m2 - Det gik udemærket. I øjeblikket er jeg inde i en slags modreaktion, hvor jeg ikke kan holde ud at smide ud, og hvor jeg ikke kan gå forbi et god tilbud og hvor ALTING kunne se vældigt flot ud hjemme i forstaden. Problemet er jo bare, at vi kun har 50 m2 og vi bor tre mennesker her. Lige nu er vi eks. ved at rydde hullet (som er et ½ værelse, der skal være Sveskens). Problemet er bare at hullet er fyldt med alle mine impulskøb, og der er ikke plads til dem andre steder i lejligheden. Lige nu er de på spisebordet, men jeg er ret sikker på at Hr. F ikke synes det skal blive der. Jeg skal altså i gang med at smide noget ud, for at få plads til de nye til. Ak og ve, det er jo små skatte det hele.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...